Blev inte riktigt som jag tänkt mig, men ändå bra.

Allt kändes väldigt meningslöst och tröttsamt under nästan hela förra veckan och jag tänkte nästan krypa ner under täcket för att inte komma upp förens allt var uppklarat, men som alla vet så löser ju inte problemen sig själv..

Men vilket fall som helst så kände mig verkligen ur form rent mentalt och tänkte nästan ge upp försöken till att få det bättre. Och när jag nästan var framme till sista punkten innan jag gav upp helt så vände det tvärt om och sen bara trillade lösningarna in för de problem jag haft..

Så nu blickar jag framåt och längtar verkligen till den stundande veckan. För här ska arbetas, byggas badrum och pissa på stickor.
Förhoppningsvis kommer ett utslag ske inom de närmasta två veckorna och sedan blir det en tripp till Uppsala. Antingen med gubben eller med svärmor. Beroende på om det blir till helgen eller veckan som kommer.

Vi skulle åkt och köpt träningskort på nautilus, gubben och jag men blev inte riktigt som vi tänkt oss. Med den stundande badrumsrenovering så kommer träningen få ligga på hyllan i ca. 2veckor framöver och då kände vi att det var nästan lite meningslöst att åka och köpa det i dag för att sedan inte kunna förbruka det fören efter 2 veckor. 

Jag tänkte därför försöka mig på att dra ner alt. sluta helt med giftpinnarna tills dess att det är dax för att börja träna eller tills dess de framtida "insättningen" skall ske. Så alla ni där ute. Håll tummarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0