14 Juli 2009

Usch, jag är såå trött. Och det är konstant, kan sova hela tiden om jag bara fick. Men man har ju sina plikter att följa. Thorsman behövde hjälp igen så har jobbat där sen förra veckan. Körde natt förra veckan och denna plus nästa vecka kör jag fmskiftet. 05,42-14,00.. Sen är det SEMESTER.

Nästa fredag börjar min semester.. i 3 hela veckor ska jag bara njuta och hänga i hängmattan..
Förutom min andra semestervecka för då drar vi till Tunisien, jag och gubben. Ska bli underbart.

Just nu sitter jag och hoppas på att mensen ska komma, så jag slipper den till resan.. Men oregelbunden som den är så är den redan 1 månad försenad... Kommer väl lagom tills vi åker.. skulle inte bli förvånad.. Skulle jag inte längta efter barn så skulle jag fan operera bort äggledarna och livmodern så man slipper den här skiten... USCH.

Annat som hänt sen sist är väl att min mormor och morfar håller på och flyttar till ett seniorboende. De bor där redan, men det är fan så mycket kvar att göra i gamla lägenheten fortfarande.. Får vara glada om vi blir klara med det under detta år.. Men men det får tiden utvisa...

Ska glo en stund på tv ch sen åka och handla. Blir nog sängen en stund efter det, kanske t.o.m för natten.. Får se.

Ha det bäst ni som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0